Jag är värdefull.........

2kommentarer

 
Tycker att det kanske kan vara bra att börja med dessa ord 
 
Min Pappa brukade skoja och säga till mej just de orden 
Jag brukade säga i bland ....
 
Visst är jag vacker Pappa ????
 
Och Han log alltid och sa...
 
Du är sällsynt !!!
 
Och de var de Vackraste Orden han kunde säga 
För det gjorde mig väldigt speciell
Och jag vet att det var jag alltid i hans ögon
Jag vet att jag fortfarnde är det 
 
Och det är Underbart
att få känna de orden och verkligen förstå att det verkligen var så i djupet av hans hjärta .
Det blev till en sorts skämt med en allvarlig grund mellan oss 
En liten kärleksförklaring 
Pappa och jag !!!!!!!!
 
Så krama varandra 
Ha dä gôtt 
 
Catarina
 

2 kommentarer

Tina

24 Mar 2013 08:22

<3

Svar: Kram te däj Bästa Tina ♥
Catarina

Katta

24 Mar 2013 11:19

Vilken vacker berättelse,tack för din värdefulla närvaro i vårt liv.

Svar: Vi är alla värdefulla och Tilsammans gör Vi skillnad ♥
Catarina




Kommentera

Publiceras ej