Påskdagen.......

0kommentarer

 
I dag började jag dgen med en vårgrön smoothie 
Det är gott ...nyttigt ...läkande 
Jag gillar dem i alla möjliga varianter 
Och tänk snart kommer allt färskt man kan mumsa i sig på kollo 
Där kan man mixa det mesta 
Bär...blad ...alla möjliga örter 
Det ser jag fram emot......
 
I dag är det Påskdagen 
Det har blivit sommartid 
Var för vi nu behöver den
Vi tycker att vi kan ändra på allt 
Men solen kan vi inte ändra 
Så vi ändrar tiden för att få det som vi vill
Vi vill ha det på ett sätt 
Och då ändrar vi på saker så att det ska bli
bra 
Tror vi....
Men universum kan vi inte ändra på 
Även om vi tror det 
Det följer sina egna lagar 
Och det är tur
För att göra fel har sina baksidor 
Fel emot allt som är skapat 
Vi tror att vi kan styra och ställa utan att ta ansvar för våra handlingar 
Våra tankar 
Våra val'
 
Men tyvärr 
så är det inte 
Alla får ta sitt ansvar
 
Jag tar mitt ansvar 
Jag gör det bästa jag kan
Det är gott nog för mig 
 
Hoppa att vi alla kan hjälpas åt med det 
 
Ha dä gôtt
 
Catarina

Kommentera

Publiceras ej