This week .......almost over

0kommentarer

Den här veckan har varit händelserik
Och det är bara torsdagkväll
 
Har fått en bacill som hänger kvar 
Men skam den som ger sig
Jag jobbar på och vägrar lägga mig ned 
Många spännande saker händer denna vecka
 
På måndag så lämnades min kära bil till bildoktorn
den ska få lite välbehövlig omvårdnad 
Den blir nog borta hela veckan 
Så jag passar på att var milövänlig och åka buss 
Och det går strålande 
Nackdelen är väl att man strosar genom staden och slinker in på någon affär emellanåt
Lite mer shopping blir det lätt
 
Men som tur är finns inte orken där 
det får man tacka bacillen för
Alltid något....
Kvällarna har orken varit borta 
Det har blivit duschen ...soffan ...tv
Sedan sängen
Men jag ser fram helgen och att få sova
 
Ha dä gôtt
 
Catarina

Kommentera

Publiceras ej