Vem älskar inte en tidig morgon....

0kommentarer

 
 
Minus 11 grader 
Gnistrande sol
Ledig lördag
Tidig morgon'
Fast ledig
Morgonstund har guld i mun
Jag såg inget guld
Jag såg sömnmoln i mina ögonvrår
Jag kände en lite sliten kropp
Lite spändhet i Axlar 
Jag känner vilan närma sig 
Leta sig in i min kropp
Genom muskler ...senor ...leder...
En dag för vila 
Återhämtning
Promenader i solen
Film 
Stickning
Skrivande 
Meditation
Filosoferande 
 
 
 
 
 
Jag sitter nu här med kaffet 
Det ska vara svart .....starkt ....inte så hett
Dä ä Gött
Har en film på
Pippa Lees hemliga liv...
Passar bra till stickningen 
Avverkar filmer i en rasande fart på Netflix
 
Jag älskar film
Bra film 
Alltså inga hemska skräckfilmer 
Det är inte min grej
 
Men nu återgår jag till filmen ....stickningen ...kaffekôppen
 
Ha dä gôtt 
 
Catarina

Kommentera

Publiceras ej