En strålande dag ........med värme

1kommentarer


 
 
En gammal bild......men det fungerar i dag med 
 
Äntligen kommer den 
Blå himmel.....fågelkvitter,,,,,,solen skiner ...gardinerna fladdrar
De tunna sommarlätta gardinerna ......det är bara Mårbacka pelargonen som fattas..
Jag i soffan med stickning.....å kaffe
Ska bege mig till kollo 
Men först ska några maskiner med tvätt köras klart 
Sedan kaffe i solen på kollo ...kanske grillen också ska tändas ...vi får se 
Livet är gôtt 
Fått några stolar med dynor av Kära Mor när vi i ordningställde hennes balkong
Vår klart med trall ...möbler m.m 
Hon tyckte att det var ruggigt ...men jag sa ...Solen kommer Käre Mor
Undrar vad hon tänkte när hon öppnade ögonen i dag....
 
Balkongväder !!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Life is good!!!!!!!!!!!!!!
 
Har ingen balkon egentligen ...fast en stor vädringsbalkong som är i storlek med en vanlig ...
en halvtrappa upp ...mitt emellan två lägenheter 
Har inte använt den på länge ...men kanske ska återta den nu
Pimpa till den ...för svala sommarkvällar i staden 
eller tidiga stunder i stan...när man inte är på kolloVilka möjligheter som finns 
Himla skönt 
Älskar det här huset
Min lägenhet 
Mitt kollo
 
Ha det Gôtt 
 
Catarina
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Anja

05 May 2013 11:32

Nu kanske man kan få se lite bilder från dina trädgårdsprojekt på kollo - ditt lilla minislott!!

kram Anja

Svar: det kommer att startas upp i bloggen Gröna kullen .....där kommer det att läggas ut ...du får sick sacka i fortsättningen nu .....mera jobb för alla .... =)
Catarina




Kommentera

Publiceras ej