God Morgon Sköna Ledighet

1kommentarer

Vaknade tidigt till ett lätt grått väder 
Fuktiga gator...lite mer regn kom
Tänkte att nu är det ju legalt att stanna hemma och bara vara
Men nu fläktar det utanför och solen strålar 
Kanske ändå att jag beger mig i väg ut
 
Men det får tiden utvisa 
Först ska jag kasta mig i kaffet 
Lite frukost
Kanske dra en film....eller två
 
Ha en skön ledighet 
Det ska jag 
 
I morgon får vi äntligen jobba i gen.....en helt vanlig vecka ...
Nästan...
 
 
Catarina
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Anja

12 May 2013 10:36

Den VAR ju blå, som du sa - lungörten!
Kramisar Anja

Svar: Precis tvärtom ...min är rosa först och blir blå ...vi kanske ska byta lite ...vore kanske lite cool ...vi får fundera på om vi har plats med det Kram
Catarina




Kommentera

Publiceras ej