Pingst var det ja....

1kommentarer

Ledig lördag är alltid skönt att ha ......
 
 
Fast kanske jag helst velat använda tiden och sitta här i min slitna korgstol på kollo
 
Men i dag skulle det tvättas 
Inhandlas blommor till kalas 
Handla mat ...hann inte det i går ...eller la ner det av brist på lust
fixa mat m.m
Sedan kalas ...trevligeheter på em och kväll
 
I går var jag återigen på adopteringsturne av plantor 
denna gång styrde sig färden till Högåsen 
Det är bra att se sig om i världen 
Saknar den tiden när jag levde med sovsäck och liggunderlag i bilen 
Utom i fall att något skulle inträffa 
Och allt som oftast gjorde det så
Kom inte alltid hem
Åkte ständigt emot nya håll 
Nya bekantskaper 
Vilken spännande tid det var 
Den här tiden är också spännande ...den har varit spännande 
Och jag vandrar emot nya spännande tider 
De förändras ständigt 
 
Som det sas i går under solen
 
Livet är fränt!!!!!!!!!!!!!!!
 
Det är så ..........om man ger det chansen 
Och det gör vi
 
Ge livet chansen att flöda 
Följ flödet 
Och Lev!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Så att stagnationen inte blir ett faktum 
 
Det är inte kul
Så gör det 
 
Bilder på alla adoptioner får ni kolla på min andra blogg 
 
völkomna dit ....men alla bilder har inte kommit dit ännu ...men snart så
 
 
 
Ha dä gôtt
 
Catarina
 

1 kommentarer

Anja

18 May 2013 18:36

Tjoho där!
Gött att vara först med att veta att du har blivit förälder till 8 pellisar idag, ha ha! Kanske var det dårörten du skaffade igår som hade ett finger med i spelet...
Vilken äventyrare du verkar ha varit...eller är fortfarande? Jag är såååå glad att jag har lärt känna dig, du får mig att tänka till, visst är det bra?
Kramisar Anja

Svar: Jaaaa ....herregud ...men pelargonerna är levererade....men som Du vet ....du var först att få veta detta ...förutom kassörksan på Kalenius .....tycker det är en bra Uptodate ...
Catarina




Kommentera

Publiceras ej