Stiltje.......

1kommentarer

Jaaa..... stilla har det varit på mitt bloggande under några veckor...
Inga ursäkter bara livet som har varit i vägen 
Och då prioriterar man livet inte datorn eller??????????
 
 
Egentligen vet jag inte riktigt vad jag sysslat med
men jag har hållit på med en massa saker känns det som 
Har varit trött ...trött.....trött.....
 
Har t om varit till farbror doktorn eller rättare sagt till syster ...labb och tagit en massa prover 
Trodde jag fått en liten infektion jag 
Men herregud så frisk jag var 
Inga fel utom ett riktigt lågt Hb
Jag som trodde att jag hade fått extremt dålig kondis ....sämre än vanligt och när jag försökte så blev jag ännu tröttare 
 
 
där ser man ...knaprar nu järn och börjar känna mig nästan normal 
har nog varit i järnbristens land ett tag 
Och sedan kan man ju hoppas att alla kvinnliga saker som drabbar oss varje månad .....
oss kvinnor alltså 
Försvinner  för gott nu så man kan hålla sig med normala värden 
Äntligen gå in i vishetens ålder i stället för att tillbringa tiden i den fortplantande producerande åldern
Vill vidare i livet och lämna ungdomsfasen och ingå i vishetens klan numer
så det hoppas jag och ber om 
Gör inte alla det ???
Känner i kropp och själ att allt förändras och att jag går vidare 
Härligt att gå vidare 
 
 
 
 
Är inne i min sjunde sjuårscykel 
Mitt i den exakt är jag också
Har inte tänkt på det förrän i dag 
Det måste ju vara hur häftigt som helst 
Förändringarnas tid 
Livet går ju i sjuårscykler 
VI utvecklas ....går vidare 
 
Life is good 
 
Ha dä gôtt 
 
Catarina

1 kommentarer

Anja

01 May 2013 16:19

Är det därför du lyst med din bloggfrånvaro. Har saknat dina klokheter. Men skönt att du fått ordning på kroppen nu och att det inte var nåt allvarligt!
Sköt om dig så ses vi imöra!!
Kramisar Anja

Svar: Har nog varit lite lat också ...men man blir ju lite orkeslös vet du ....syns i môra =)
Catarina




Kommentera

Publiceras ej